Vrácení zboží

Chceme, abyste byli s nákupem na našem webu 100% spokojeni. Pokud nejste s objednaným zbožím spokojeni, máte možnost jej vrátit do 14 dnů od obdržení.

Podmínky pro vrácení zboží:

  • Zboží musí být nepoužité a v původním stavu, včetně všech visaček a obalů.
  • Zboží nesmí být poškozené nebo znečištěné.
  • Vrácení se nevztahuje na zboží upravené na míru (např. potisk dresů, zkrácení kalhot).
  • Spodní prádlo a plavky z hygienických důvodů nelze vrátit, pokud nebyly zkoušeny přes spodní prádlo/plavky a mají neporušenou hygienickou vložku.

Jak postupovat při vrácení zboží:

  1. Vyplňte formulář pro vrácení zboží (stáhněte si jej a vytiskněte).
  2. Zabalte zboží do původního obalu, pokud je to možné, a přiložte vyplněný formulář.
  3. Odešlete balíček na adresu: [Vaše adresa pro vrácení]. Doporučujeme odeslat balíček doporučeně, abyste měli doklad o odeslání.
  4. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, s výjimkou případů, kdy bylo zboží vadné nebo došlo k chybě z naší strany.

Vrácení peněz:

Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám vrátíme peníze do 14 dnů na váš bankovní účet, ze kterého byla provedena platba. O vrácení peněz vás budeme informovat e-mailem.

Reklamace:

Pokud se u zakoupeného zboží vyskytne vada, máte právo na reklamaci. Více informací o reklamacích naleznete na stránce Reklamace.

Často kladené otázky (FAQ):

  • Kolik stojí vrácení zboží? Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, s výjimkou případů, kdy bylo zboží vadné nebo došlo k chybě z naší strany.
  • Jak dlouho trvá vrácení peněz? Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží.
  • Mohu vrátit zboží osobně? Osobní vrácení zboží není možné.
  • Co když jsem ztratil/a formulář pro vrácení zboží? Můžete si jej stáhnout znovu zde.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na [Vaše e-mailová adresa] nebo telefonicky na [Vaše telefonní číslo].