Chceme, abyste byli s nákupem na našem webu 100% spokojeni. Pokud nejste s objednaným zbožím spokojeni, máte možnost jej vrátit do 14 dnů od obdržení.
Podmínky pro vrácení zboží:
- Zboží musí být nepoužité a v původním stavu, včetně všech visaček a obalů.
- Zboží nesmí být poškozené nebo znečištěné.
- Vrácení se nevztahuje na zboží upravené na míru (např. potisk dresů, zkrácení kalhot).
- Spodní prádlo a plavky z hygienických důvodů nelze vrátit, pokud nebyly zkoušeny přes spodní prádlo/plavky a mají neporušenou hygienickou vložku.
Jak postupovat při vrácení zboží:
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží (stáhněte si jej a vytiskněte).
- Zabalte zboží do původního obalu, pokud je to možné, a přiložte vyplněný formulář.
- Odešlete balíček na adresu: [Vaše adresa pro vrácení]. Doporučujeme odeslat balíček doporučeně, abyste měli doklad o odeslání.
- Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, s výjimkou případů, kdy bylo zboží vadné nebo došlo k chybě z naší strany.
Vrácení peněz:
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám vrátíme peníze do 14 dnů na váš bankovní účet, ze kterého byla provedena platba. O vrácení peněz vás budeme informovat e-mailem.
Reklamace:
Pokud se u zakoupeného zboží vyskytne vada, máte právo na reklamaci. Více informací o reklamacích naleznete na stránce Reklamace.
Často kladené otázky (FAQ):
- Kolik stojí vrácení zboží? Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, s výjimkou případů, kdy bylo zboží vadné nebo došlo k chybě z naší strany.
- Jak dlouho trvá vrácení peněz? Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží.
- Mohu vrátit zboží osobně? Osobní vrácení zboží není možné.
- Co když jsem ztratil/a formulář pro vrácení zboží? Můžete si jej stáhnout znovu zde.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na [Vaše e-mailová adresa] nebo telefonicky na [Vaše telefonní číslo].